۲ پاسخ

دل دردت بخاطر جا باز کردن رحمه طبیعیه
مث وقتای هست که میخوای پریود شی
فقط اگر خونریزی و لک داشتی یا دردت غیرقابل تحمل شد برو دکتر

دل دردی یا نفخ داری؟

سوال های مرتبط

مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری