۴ پاسخ

اگه سلامتی خودتو بچت مهمه ، هرجور شده خودتو برسون دکتر . کار دیگه ای از ماهم برنمیاد

شیاف داری بزن بایه سال بببند شاید سرما زده

تایم بگیر درداتو .. اگه شکمتم درگیر شد با کمرت خودتو ب بیمارستان برسون

منم این درد و دارم ازصب البته پایین ترازشکم تقریبا رو واژن

سوال های مرتبط

مامان آیلین 🩷🌷 مامان آیلین 🩷🌷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی جدید.. مامان نی نی جدید.. هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری