واقعا پارسال نسبت به امسال دلخوشی بیشتری بود ولی امسال چی
کاشکی امام زمان ظهور کنه دیگه بسمونه به خدا ،طاقت این حال بدی ها و ظلم ها و اعصاب خوردی رو نداریم
هیچ وقت فکرنمیکردم عیدمون اینجوری بشه کشورم مردمش چی به سرمون اومدبغض داره خفه ام میکنه
هرسال میگیم دریغ از پارسال
هیچ وقت باورم نمیشد این روزها رو ببینم. فک میکردم جنگ برا غزه و لبنان ، عراق ، افغانستان، و .... هست..... ولی حالا
دلم میخواد تقویم امسال آتیش بزنم
هرسال میگیم دریغ از پارسال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.