پوشک شیرخشک بدبختی در به دری

تصویر
۶ پاسخ

واقعا پارسال نسبت به امسال دلخوشی بیشتری بود ولی امسال چی
کاشکی امام زمان ظهور کنه دیگه بسمونه به خدا ،طاقت این حال بدی ها و ظلم ها و اعصاب خوردی رو نداریم

هیچ وقت فکرنمیکردم عیدمون اینجوری بشه کشورم مردمش چی به سرمون اومدبغض داره خفه ام میکنه

هرسال میگیم دریغ از پارسال

هیچ وقت باورم نمیشد این روزها رو ببینم. فک میکردم جنگ برا غزه و لبنان ، عراق ، افغانستان، و .... هست..... ولی حالا

دلم میخواد تقویم امسال آتیش بزنم

هرسال میگیم دریغ از پارسال

سوال های مرتبط

مامان pariya مامان pariya ۴ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ سالگی
مامان رقیه مامان رقیه ۴ سالگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی
مامان یزدان👶 مامان یزدان👶 ۴ سالگی
مامان چشم قشنگ مامان چشم قشنگ ۴ سالگی