#پوشک #شیرخشک#اسهال👊

تصویر
۹ پاسخ

منم دستم به کار نمیره قبلا حتی با حجم فراوان مشکل نمیزاشتم یه سر سوزن جا بمونه تمیز میکردم الان فقط نصف و نیمه اصلا دلم یا دستم به کار نمیره خدا لعنتشون کنه نزاشتن یه روز خوش ببینیم الانم که این مدلی حوصله اصلا ندارم

منم همینطور
من که از ۹ اسفند شمالم فرار کردم پانیک دارم اگه میموندم فکرکنم کارم به بستری میکشید

من فردا کامل کارم تموم میشه یکم از خبرا دور شو خیلی خوبه

من خونم تمیز کردم ولی برای بچه ها و خومون چیزی نخریدم

منم همينطور

من نصفه هم تمیز نکردم

من دیگه امروز از صبح کارکردم.فردا تموم میکنم

من همه کار انجام دادم🙂

وای خود منی بخدا تهران انقدر خطریه واقعا آدم نمیدونم کجا رو میزنه نرفتم واسه خرید

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه ۴ سالگی
مامان pariya مامان pariya ۴ سالگی
مامان سلنا جونم مامان سلنا جونم ۴ سالگی
مامان 🥝کیوی مامان 🥝کیوی ۴ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی
مامان یزدان👶 مامان یزدان👶 ۴ سالگی
مامان چشم قشنگ مامان چشم قشنگ ۴ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۴ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۴ سالگی
مامان سویِ نور✨ مامان سویِ نور✨ ۴ سالگی