#پوشک
#شیرخشک
#ودک
#مادر
#اسهال

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم اگر زیر دل درد می کنه یه سینی یا قابلمه روی گاز بزار یکم داغ شد بردار روش یه پارچه بنداز و بشین روش که گرم بشی

کیسه آب گرم بزار

من عصاره زنجبیل دوبار در هفته مبخورم
خیلی خوبه قهوه فروشیا دارن

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه ۴ سالگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۴ سالگی
مامان آقاشادمهر مامان آقاشادمهر ۴ سالگی
مامان یزدان👶 مامان یزدان👶 ۴ سالگی
مامان 🥝کیوی مامان 🥝کیوی ۴ سالگی