۴ پاسخ

من دیگه برام عادی شده فقط خودمو شوهرم بااشاره بهم میگیم کجا رو زدن که بچه هام نترسن اخه بیچاره ها بااول که زدن خیلی ترسیدن خودمم زیاد ترسیدم ..خدالعنتشون کنه افتادن به جون جنوب جاهایی که فکرشو نمیکردیم هم دارن میزنن

خدا لعنتشون کنه آرامش ازمون گرفتن

وای اره خیلی شدید بود

خدا لعنتشون کنه تبریز رو یه ساعت یه بار میزنن

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه ۴ سالگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۴ سالگی
مامان سلنا جونم مامان سلنا جونم ۴ سالگی
مامان 🥝کیوی مامان 🥝کیوی ۴ سالگی