#پوشک #شیر خشک

تصویر
۶ پاسخ

اون داره میره پیش دوستاش خوش بگذرونه شما برید پیش مادرشوهرتون

شوهرت چرا نمیاد ؟؟
اگه مادرشوهرت آدم خوب و قدرشناسی هس برو خب هم دور هم هستین هم کمکی هم کردی

بنظرم برو بالاخره دایی های تو هم میشن البته اگه باهاشون خوش میگذره بهت

شوهرت بره بگرده خوش یاشه تو همش تا آخر شب بشینی خود خوری کنی چرا نرفتی؟
ول کن بابا شوهرتو برو پیش مادر شوهرت دورهمی دل آدمو باز میکنه جات بودم الان میرفتم

بدو برو

من باشم با شرایطی که گفتی خوبه مادرشوهرتون میرم
حالا ی شب شوهرم نبود ایراد نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۴ سالگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۴ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۴ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۴ سالگی
مامان آقاشادمهر مامان آقاشادمهر ۴ سالگی
مامان یزدان👶 مامان یزدان👶 ۴ سالگی
مامان 🥝کیوی مامان 🥝کیوی ۴ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ سالگی
مامان مامان مامان مامان ۴ سالگی