۹ پاسخ

من نرس هارویز میدم گاهی اثر بخشه

عالیه بعضیا خارجی ب بچه هاشون میوفته بعضیا ایرانی
من خارجی میدم

خارجی عالیه

خوبه اما واسه بچه های رفلاکسی باعث تشدید رفلاکس میشه

گرمیچر خارجی میدم بنظرم بی تاثیره

برا دختر من تاثیر نداشت

خیلی خوبه

میای گروع

سلام عزیزم
گرمیچر خارجی واسه پسر من خوب بود

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی 🫂 مامان محمدعلی 🫂 ۱ سالگی
مامان محمدهیرا💙👶 مامان محمدهیرا💙👶 ۸ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۳ ماهگی