دوستان ویار چجوریه؟

۴ پاسخ

من تو عمرم سوپ نخوردم از سوپ متنفر بودم اش هم همینطور اما ب طرز وحشتناکی دلم سوپ میخواست
بعدم حالت تهوع داشتم چیزی نمتونستم بخورم شب تا صبح خواب غذا می‌دیدم
قبل بارداری عین چی شیرینی و کیک می‌خوردم الان ب شیرینی فک میکنم حالت تهوع میگیرم

من خودم از خونمون بدم اومده بود از تو خیابون چشمم به خونه خودمون میوقتاد حالت تهوع واستفراغ شدید میگرفتم اصلا تو خونه نمیتونستم برم ۳ ماه اول خونه ی تمیزم بوی خیلی بدی داشت برام،و اینکه صب تا ظهر هم خوب بودم از ظهر به بعد هرچی نیخوردم بالا میاوردم.
مثلا ممکنه از یه چیزی به شدت بدت بیاد و یه جیز بی نهایت خوشت بیاد میتونه خوردنی باشه یا وسیله یا هرچی😄

برای هرکسی یه جوره
شروع بشه خودت میفهمی
دعا کن نداشته باشی اصن
برای من که کابوس بود
از یه چیزایی بدت میاد
یه چیزاییو هوس میکنی
به یه بوهایی حساس میشی و ..
ممکنم هست هیچ کدومش پیش نیاد

منظورتو نمی‌فهمم؟

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان بنده خدا مامان بنده خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رنج مامان رنج روزهای ابتدایی تولد