من تو عمرم سوپ نخوردم از سوپ متنفر بودم اش هم همینطور اما ب طرز وحشتناکی دلم سوپ میخواست
بعدم حالت تهوع داشتم چیزی نمتونستم بخورم شب تا صبح خواب غذا میدیدم
قبل بارداری عین چی شیرینی و کیک میخوردم الان ب شیرینی فک میکنم حالت تهوع میگیرم
من خودم از خونمون بدم اومده بود از تو خیابون چشمم به خونه خودمون میوقتاد حالت تهوع واستفراغ شدید میگرفتم اصلا تو خونه نمیتونستم برم ۳ ماه اول خونه ی تمیزم بوی خیلی بدی داشت برام،و اینکه صب تا ظهر هم خوب بودم از ظهر به بعد هرچی نیخوردم بالا میاوردم.
مثلا ممکنه از یه چیزی به شدت بدت بیاد و یه جیز بی نهایت خوشت بیاد میتونه خوردنی باشه یا وسیله یا هرچی😄
برای هرکسی یه جوره
شروع بشه خودت میفهمی
دعا کن نداشته باشی اصن
برای من که کابوس بود
از یه چیزایی بدت میاد
یه چیزاییو هوس میکنی
به یه بوهایی حساس میشی و ..
ممکنم هست هیچ کدومش پیش نیاد
منظورتو نمیفهمم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.