عدد بتا بالا باشه چه خطری داره ؟

تصویر
۸ پاسخ

مبارکه گلم
بیبی هم گذاشته بودی قبلش؟

عزیزم باید حتما بررسی سونوگرافی بشه. خدای نکرده احتمال جفت مولار‌ هست. احتمال چندقلویی هم هست. اگر هیچ کدوم نبود طبیعیه و نگرانی نداره ولی درکل حتما سونو انجام بده چک کن

خوبه عزیزم نگران نباش اصلا

۷ هزار تا ۲۲ هزار نشونه ماه ۷ الی ۸ بارداری

خطری نداره
نشون دهنده هفته های بارداریته

نه عزیزم خیلی هم عالیه

چند روز بعد تاخیر آزمایش دادی؟

احتمال چند قلویی داری فک کنم

سوال های مرتبط

مامان خوشگله مامان خوشگله هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری