۳ پاسخ

اره دختر منم سرما خورد و حتی گوشاشم سوراخ کردم دکتر داد براش چون به بدل حساسیت داشت ،شربتش ضد حساسیت و الرژیه و بدون خواب اوره

چن سیسی نوشته بدی؟

واسه حساسیته فک کنم

سوال های مرتبط

مامان وروجک👶🏻💙 مامان وروجک👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان وروجک👶🏻💙 مامان وروجک👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان سوگند سوین سلین مامان سوگند سوین سلین ۱۱ ماهگی