سلام خانما کسی می‌دونه این شربت برای چیه

تصویر
۴ پاسخ

آبریزش بینی و حساسیت

احتمالا الرژی

حساسیت

فک کنم مال حساسیت و آلرژی باشه

سوال های مرتبط

مامان وروجک👶🏻💙 مامان وروجک👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان وروجک👶🏻💙 مامان وروجک👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان 🩵🩵🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵🩵🩵 ۷ ماهگی