سلام مامانا این شربت برای چیه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

دکتر به پسرم برا وزن گیری داده بود

افزایش اشتها و تقویت بدن

زینک معمولا واسه اشتهاس دیگ

پوست مو ناخن اشتها البته این مارک استفاده کردم زیاد خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان وروجک👶🏻💙 مامان وروجک👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان لیانا👶🎀 مامان لیانا👶🎀 ۵ ماهگی
مامان وروجک👶🏻💙 مامان وروجک👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی
مامان دلی🍎🍭 مامان دلی🍎🍭 ۱۱ ماهگی
مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۵ ماهگی