استامینوفن

🥺🥺🥺

تصویر
۱۱ پاسخ

من خواهرم و خواهر شوهرم جفتشون کادر درمان هستن واقعا نگرانیم براشون .اونایی که قدر این امنیت رو ندونستن الان ما باید جور بکشیم

پالایشگاه رو زدن واسه همین اینقدر دود تو آسمونه😔

ديشب تهران قيامت بود 😭

وایی دیشب که میزد تند تند من دیگه استرس گرفتم از بیخوابی سردرد گرفتم

دیشب تو شهرری غوغا بوده یه مجتمع مسکونی رو زدن کلی ادم ...بعد پالایشگاه ...خدا واقعا رحم کنه .

نصف شب ساعت سه و ربع مارو زد دو بار😭😭😭😭😭

اصلا بیرون نیاید این دود خطرناکه

دیشب چطور بود اونجا خواهر؟

از الان ب بعدش باید ترسید نزنه

😭😭😭😭دعاکنیدتموم بشع

چقدر ترسناک شده همه چی 😭😭

تصویر

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۴ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۴ سالگی