من رفتم هیچ دردی نداره
سلام اگه میتونی دردو تحمل کنی بدون بیهوشی
اگه نه حتما یا با بیهوشی یا بی حسی انجام بده
من خودم ۲بار انجام دادم بدون بیهوشی و بی حسی با درد زیاد🥴
سلام اگه میتونی با بیهوشی برو.اگه شرایطش نداری نترس به خودت استرس نده قبلش که عکس رنگی انجام بدی شیاف دیکلوفناک بزار مقعدی.
من بدون بیهوشی رفتم دردش قابل تحمل بود برام بازم به خودتون بستگی داره
یکمی دردش از پریودی شدید تره
به من ۱۵_۲۰ دقیقه قبل اینکه نوبتم بشه گفت برو یه شیاف دیکلوفناک بزار همین
برا من ک دردش قابل تحمل بود .در حد ۲ ثانیه.بعدش دیگه درد نداشتم اصلا
برامن خیلی دردپاک بود مردم و زنده شدم🫠
ساده برو دردش قابل تحمله و خیلی کوتاهه
بیهوشی برو من بدون بیهوشی رفتم خیلی درد داشت ولی در هر صورت درد اصلی شب میاد سراغت
ازنظرمن بیهوشی بهتره من مردم زنده شدم یعنی خیلی بدبود
بیهوشی برو
من نرفتم ولی میگن درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.