برای دختر من تا چند روز بیقراری داشت البته دختر من کولیک داره و کلا بیقراره
من امروز زدم با ۱۱ روز تاخیر خداروشکر پسرم گریه زیاد نکرد قطرشو دادم و الآنم خوابیده فعلا معلوم نیست
منم امروز بايد واكسنشو بزنم ولي يه وقت ديگه
دوتا خوراکی داره
واکسن یدونه پای چپ
دوتا راست
حتما پاراکید سر ساعت بده
چند ساعت اول از کمر به پایین قنداق کن
کمپرس سرد و گرم یادت نره
برای پسر من اکی بود خداروشکر
برای من دوماهگی خیلی اذیت کرد برای ۴ ماهگی ترس ورم داشته😂
مثل هم نیسن
بچه من بجز تب و پا درد
شدید بالامیورد
امیدوارم برا شما خوب باشه
هر بچه ای یه جوره . دختر من دوماهگی خیلی اذیتم کرد چهارماهگی یکم بهتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.