واکسن ۴ماهگی راحته؟

۷ پاسخ

برای دختر من تا چند روز بی‌قراری داشت البته دختر من کولیک داره و کلا بیقراره

من امروز زدم با ۱۱ روز تاخیر خداروشکر پسرم گریه زیاد نکرد قطرشو دادم و الآنم خوابیده فعلا معلوم نیست

منم امروز بايد واكسنشو بزنم ولي يه وقت ديگه

دوتا خوراکی داره
واکسن یدونه پای چپ
دوتا راست
حتما پاراکید سر ساعت بده
چند ساعت اول از کمر به پایین قنداق کن
کمپرس سرد و گرم یادت نره
برای پسر من اکی بود خداروشکر

برای من دوماهگی خیلی اذیت کرد برای ۴ ماهگی ترس ورم داشته😂

مثل هم نیسن
بچه من بجز تب و پا درد
شدید بالامیورد
امیدوارم برا شما خوب باشه

هر بچه ای یه جوره . دختر من دوماهگی خیلی اذیتم کرد چهارماهگی یکم بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان 🍋امیرعلی مامان 🍋امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۳ ماهگی
مامان دیاراصبوری مامان دیاراصبوری ۱۱ ماهگی
مامان قند عسل 💙 مامان قند عسل 💙 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی