چرااا استامینوفن میدی از پیش خودت ب بچه ۳۷ تب نیست ۳۷/۸/۳۷/۷ شروعشه ۳۸ تبه مدفوع سبز بد نیست اخه شیر خودتومیدی بسنگی به غذایی داره ک تو خوردی
۳۷ /۵ تب محسوب میشه
نه ۳۷ ونیم تب حساب میشه 🤦♀️سرخود نده وقتی تب نداره
اره گلم
پاراکید بده
من دخترم ویروس گرفته پاراکید میدم
یک ماهگی استامینوفن میدی🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.