۵ پاسخ

چرااا استامینوفن میدی از پیش خودت ب بچه ۳۷ تب نیست ۳۷/۸/۳۷/۷ شروعشه ۳۸ تبه مدفوع سبز بد نیست اخه شیر خودتو‌میدی بسنگی به غذایی داره ک تو خوردی

۳۷ /۵ تب محسوب میشه

نه ۳۷ ونیم تب حساب میشه 🤦‍♀️سرخود نده وقتی تب نداره

اره گلم
پاراکید بده
من دخترم ویروس گرفته پاراکید میدم

یک ماهگی استامینوفن میدی🙄

سوال های مرتبط