آمپول تشکیل ریه زدم .تکونای ریزی خورد ولی نگرانم

۹ پاسخ

اره طبیعیه مال من ک اصلا تکون نخورد روز اول تزریق بعدش کم‌کم‌خوب شد

کجا رفتی عزیزم که فهمیدی باید این آمپول رو بزنی سنو انجام دادی یا چکاب زنان شدی

برا منم تا ۴،۵روز تکوناش خیلی کم شد و دکتر گفت طبیعیه درست میشه

چقد زود زدی ؟

آمپول ریه چند گرفتین همه باید بزنن؟

نگران نباشید منم زدم دو سه روز تکون ها خیلی کم میشن بعدش آروم برمیگرده به روال قبل یعنی باید برگرده . فقط قند و فشار تو چک کن

چرا زدید ؟ همه باید بزنن ؟

برا چی میزنین ؟؟ همه میزنن

درد داريد؟

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه خانوم🥹🩷 مامان پناه خانوم🥹🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری