عزیزم سیرچ کن خیلیا این سوالو پرسیدن
عزیزم خیلی بستگی به بیمارستانت داره ولی دوتا ساک باید داشته باشی برای بچه و خودت .برای بچه دو دست لباس سایز ۱ شامل بلوز آستین بلند و کوتاه شلوار کلاه پاپوش دستکش .دورپیچ و پتو به فصل.پوشک و مدارک که شامل کپی سونو ان تی و شناسنامه و کارت ملی پدر و مادره
تو ساک خودت
باقی مدارک
پوشک
شورت
لیاس راحتی اگه خواستی
قاشق چنگال لیوان
خرما و مغز و آبمبوه و قهوه و نبات این چیزا
برای بچتم پوشک سایز ۱ بزار دیگه هفتت بالاست
قسمت جستجو سرچ کن ساک تجربه مانانا هست ، تایک خودمم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.