بنظرتون بهش اعتماد کنم با سه روز تاخیر زدم

تصویر
۱۸ پاسخ

اره ک‌باید اعتماد کنی کاملا مثبته

مثبت هس

مثبتههههه

بله مبارکه خداروشکر، سیکلت چند روزه بوده گلی؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟؟

آره هالش رنگ صورتیه پس مثبته

صددرصد اعتماد کن ، مبارکت باشه واسه همه دعا کن واسه منم لطفا دعا کن این ماه دارو خوردم

مبارکه عزیزززم 🌹

بله عزیزم اعتماد کن و مبارکت باشه

مارک چی زدی؟
من ۴شنبه لکه بینی قهوه ایی داشتم قط شد جمه صب باز داشتم بی بی زدم دقیقا مثل شما حاله انداخت
دوباره شنبه صبم زدم حاله انداخت امابازم لکه بینی دارم گه گاهی مثلا امروز قط شده
بنظرت میتونم منم اطمینان کنم؟من ده روز از پریودم گذشته
و اینک لتروزول و اینا خوردم فولیکولم رشد نکرده بود ۱۰بود

بله مبارکه😍

بله صد در صد مبارکت باشه من ۲روز تاخیر از این خیلی کم رنگ تر بود مثبت شدم

مبارکععع خوشگلم بارداری

من 19روز تاخیردارم این ماه ولی بیبی نزدم😐

بله مثبته مبارکه
برامنم این طور بود ۲ روز بعدش زدم پررنگ تر شد

ای خداااااا منم امروز شب۱۲به بعد ۳روز میشه تاخیرم
تایپنگم ببین توام اینجوری هستی

مبااااارکهههه😍😍😍😍😍😍

ارع عزیزم بارداری

مباركه بارداري

سوال های مرتبط

مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری
مامان آبنبات چوبی مامان آبنبات چوبی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد