خانوما میخام برم اکو قلب جنینم
لطفا برام دعا کنین🥺🙏❤️

۲ پاسخ

چرا اکو نوشت دکتر؟

انشاالله که خوبه فسقلت نگران نباش 😍

سوال های مرتبط

مامان 🙏خدایا شکرت 🙏 مامان 🙏خدایا شکرت 🙏 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری