۶ پاسخ

اره من میدم هر وقت معدش میریزه بهم

برای اسهالش پدی لاکت بده خیلی کار سازه از عطاری هم تخم بارهنگ بگیر این دوتا آب رو آتیش موز کال بده چیزای شیرین نده کته ماست بده

من از نوزادی ک کولیک داشت میدادم

اذه بده عیب ک نداره

من جاش گریمیچر میدم

من از اول دادم مشکلی نداره گلم

سوال های مرتبط