۵ پاسخ

ازه.

کم کم بهتر میشی

من روز پنج و شش درد داشتم بخاطر نخ بخیه الانم زیاد سرپا واستم پاهام درد می‌نه ک بخاطر سزارین نیست . کم راه رفتی اولاش؟

اره من هنوز درد دارم

اوایل اره الان خدارشکر خیلی خوبم

سوال های مرتبط