۵ پاسخ

برای سرماخوردی براش پلارژین بگیر

کتوتیفن برای حساسیت و الرژیه...

سرفه و اسم خفیف

نئوتادین خیلی بهتره

سرفه وعطسه روقط میکنه براپیرمن ۲سیسی نوشته

واسه سرفه عطسه آبریزش
خواب آوره ها کم بده
دکترش چقد گفته؟

سوال های مرتبط