عزیزم شیرخشک بعد یک ساعت فاسد میشه .به هیچ عنوان مصرفش نکن بریز بره
نه گلم شیرخشک نهایت یک ساعت باید بعدازدرست شدن مصرف بشه
پس طبیعتا توغذاهم همین طوره
فکنم دوساعت زیادباشه نهایت یکساعت
میگن بهتر شیرخشک حرارت نبینه، بذارید یخچال بعد بخواید گرمش کنید خوب نیست
بله میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.