۴ پاسخ

عزیزم شیرخشک بعد یک ساعت فاسد میشه .به هیچ عنوان مصرفش نکن بریز بره

نه گلم شیرخشک نهایت یک ساعت باید بعدازدرست شدن مصرف بشه
پس طبیعتا توغذاهم همین طوره
فکنم دوساعت زیادباشه نهایت یکساعت

میگن بهتر شیرخشک حرارت نبینه، بذارید یخچال بعد بخواید گرمش کنید خوب نیست

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان ژاکان💙 مامان ژاکان💙 ۱۷ ماهگی