آزمایش ۱۶هفته باید ناشتا باشم
یانه

۵ پاسخ

من دکترم گفت دوست داشتی بده دوست نداشتی نمی‌خواد..اجبار نیست

اره قند تو میگیرن

چه ازمایشیه؟

اگه منظورتون آزمایش غربالگری دومه نه ناشتایی نمیخواد

اره.

سوال های مرتبط

مامان دخترا و تودلی مامان دخترا و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۶ ماهگی