اگر دیدی داری میمیری درد زایمانه(دور از جون)
هرحالتی بشی کم نمیشه(بشینی،راه بری،دراز بکشی و...)
یک لحظه میگیره جوری که از درد به خودت میپیچی بعد که ول میکنه یک جوری خوب میشی انگار اصلا دردی نبوده
وای اره چجوریه..من از دیشب یکوچولو درد پریودی میگیره ولممیکنه..نمیدونمدرد زایمان چجوریه
انقباضات رحم مرتبه مثلا هر پنج دقیقه یه باره یه جورایی باد میوفته تو کمرت حس ادرار و مدفوع داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.