ببین یه دردیه مثل پریودی ،ولی این کل شکمو میگیره نه که فقط زیر دل باشه،بعد مثلا یه پنج دقیقه میگیره ول میکنه دوباره میگیره
هی میگیره هی ول میکنه یه دردی از پریودی قوی تر من دیروز تجربشو داشتم توی 28 هفتگی الانم با دارو کنترل شدس نمی تونستم راه برم همچین میگرفت شکر خدا دهانه رحمم باز نشده بود چون سزارینی بود م بستریم کردن که کنترلش کنند وگرنه ختم بارداری دکتر میگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.