سرماخوردم راهی هست دخترم سرما نخوره😵‍💫😭

۶ پاسخ

اینو بخر عالیه یتی هرجا رفتی یه پاف به هر سواراخ بینی بزن گرونه ولی عالیه

تصویر

ماسک بزن عزیزم.اب نمک غرغره کن.....برا دخترت هم اسپری بینی بزن خیلی تاثیر داره و آب پرتقال و سیب زیاد بهش بده

زینک بده بهش

ماسک بزن اصلا درنیار من خوردم پسرم نخورد مرتبم بهش زینک و اسماویت دادم

ماسک بزن هی دستاتو بشور که اینور اونور میمالی آلوده نشه خلاصه رعایت کن ایشالا نمیشه

ماسک بزن

سوال های مرتبط