توت فرنگی الرژی زاعه ؟دادید به کوچولوهاتون؟

۷ پاسخ

من بله دادم

من دادم خداروشکر اتفاقی نیوفتاد

منم دادم خداروشکر چیزیش نشد

من فعلا‌ندادم

اره الرژی زاست
ولی من دادم.

نه از 6 ماهگی مجازه

من دادم خداروشکر هیچ کاری نشد

سوال های مرتبط

مامان حلما🫀 مامان حلما🫀 ۲ سالگی
مامان لیانا🍑✨ مامان لیانا🍑✨ ۲ سالگی
مامان کارن 🧒وتودلی🤰 مامان کارن 🧒وتودلی🤰 ۲ سالگی