باشه ممنون
باید پودر بچه بزنی تا همیشه خشک باشه طفلی عرق کرده عرق سوزه پماد سوختگی بچه یا پودر بزن من برا پسرم همیشه پودر بچه میزدم تا زمانی که خودش بتونه گردنشو حرکت بده
کرم پاشو بزن
امسال تابستون هم همینجوری بود شیر میداد بهش . خودم عرق کاسنی میخوردم خوب شده بود
دختر منم همین بود . تابستونا گرم که میشد زیر گردنش همینجوری میشد
کلا لباس نخی میدوختم واسش . جاش هم خنک بود همیشه
پودربچه خیلی خوبه رطوبشو میگیره من هرروز ک لباسشو عوض میکنم زیرگردنشم پودرمیزنم خیلی تاثیرداره
من پودر بچه میزنم ب زیر بغل و زیر گردنش توام بزن
پسر منم اینطوره والا همه چیزم بش میزنم بخدااونقد ناراحتم براش میخوام ببرمش دکتر دگ جاش هم خنکه لباسش مناسبه نظافتشم سرجاشه امااینجوری میشه گلوش😞😞
بوشو حس کردم😍🥹
وایی بوش تا اینجا اومد😍🤤
بوی خوش نی نی 😍😍
فک کنم عرق سوز شده
جاش گرم بوده اگه سودوکرم داری واسش بزن نداری هم هر پماد سوختگی که داری واسش بزن
اوخیییی🥹🥹🥹🥲
بخاطر گرمی جای گرم نگهش داشتی؟
مرطوب کننده سیوند بزن
جوجو🐣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.