۶ پاسخ

یه آزمایش گلوکز که 24هفته تا 28هفته گرفته میشه

۲۴تا۲۸هفته آزمایش قند داری بعدش سونو رشد۳۰هفته

من هفته ی دیگه 25هفته میشم و نوبت دکتر دارم سونو و آزمایش ندارم بعد از آنومالی فکر کنم 28هفته سونو داره

منکه بردم دکتر گفت خوبه و اینکه ازمایش بعدی ۲۴ هفته است فک کنم دیگه نداریم

نه دیگه تمومه سونو رشد میری بعدا

جوابشو ببر ب دکترنشون بده خودش مراقبتای بعدی رو برات مینویسه

سوال های مرتبط

مامان کولوچه مامان کولوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری