یه آزمایش گلوکز که 24هفته تا 28هفته گرفته میشه
۲۴تا۲۸هفته آزمایش قند داری بعدش سونو رشد۳۰هفته
من هفته ی دیگه 25هفته میشم و نوبت دکتر دارم سونو و آزمایش ندارم بعد از آنومالی فکر کنم 28هفته سونو داره
منکه بردم دکتر گفت خوبه و اینکه ازمایش بعدی ۲۴ هفته است فک کنم دیگه نداریم
نه دیگه تمومه سونو رشد میری بعدا
جوابشو ببر ب دکترنشون بده خودش مراقبتای بعدی رو برات مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.