۵ پاسخ

من یه دوماهی میشه گذاشتم یک و هفتصد شد

من حدود شش ماه پیش گذاشتم با ازمایش و ..ده تومن شد

من الان دومین ماه تقریبا گذاشتم قیمتش ۳ الا ۴ میلیون .ولی من نرفتم متخصص زنان رفتم مطب مامائی ۲میلیون برام گذاشت جنسش آمریکائی یعنی بهترین جنس

من ۳ ماه پیش ۲.۵ گذاشتم

تحقیق کردی میخوای بزاری؟؟؟خوبه؟؟؟

سوال های مرتبط