من یه دوماهی میشه گذاشتم یک و هفتصد شد
من حدود شش ماه پیش گذاشتم با ازمایش و ..ده تومن شد
من الان دومین ماه تقریبا گذاشتم قیمتش ۳ الا ۴ میلیون .ولی من نرفتم متخصص زنان رفتم مطب مامائی ۲میلیون برام گذاشت جنسش آمریکائی یعنی بهترین جنس
من ۳ ماه پیش ۲.۵ گذاشتم
تحقیق کردی میخوای بزاری؟؟؟خوبه؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.