نه نمیزنن پسر من و واسه ۵ دقیقه روز بعد نزدن
پسرم ۱۱ و ۵۵ شب دنیا اومد
شوهرم گفت بزنید برای فردا گفت نه اجازه نداریم حتی ۵ دقیقه دیگ همون روز وزدن
اصلا حاضر نیستم همچین کاری کنم. شناسنامه باید همون روزی باشه که بجه دنیا اومده
ولی تاریخشو عوض نمیکنن . یه برگه میدن بیمارستان تاریخ و ساعت زایمان رو میزنه
نه نمیشه
بیمارستان گواهی ولادت میده خودش تاریخ میزنه
نترس همون یکم دردت نمیگیره
به من گفت ۳۱ فروردین . میشم ۳۸ هفته و ۶ روز . میخوام بگم بندازم یک اردیبهشت
نه نمیشه
چون تو سیستم ثبت میکنن
حتی اگر نیم ساعت هم مونده باشه به یک فروردین باز هم میزنن ۲۹ اسفند
نه نمیشه
فقط ٢٩ اسفند رو ١ فروردين صادر مي كنن
از چی یه سال عقب میفتع آخه
ی سال عقب نمیمونه نیمه دوم ۴۰۴ با نیمه اول ۴۰۵ باهم میرن مدرسه
ولی خب اگه بخای تاریخش ۴۰۵ بشه نمیشه دیگ
من ۱فروردین میشم ۳۸هفته و ۵روز موندم چیکار کنم...دکترم گفته از ۲۶تا ۱ ام انتخاب کن
منم دقیقا هم از اینکه زودتر دردم بگیره میترسم
نه نمیزنن فک کنم
نه عزیزم هیچ راهی نداره..تاریخی که بیمارستان میزنه رو ثبت احوال میزنه توی شناسنامه
نه همون تاریخ زایمان رو میدن ببری ثبت احوال
نه اصلا قبول نمیکنن... منم دغدغه م همینه
نه نمیزنن حتی اگه ۲۹ باشه😞
فکر کنم دیر تر شناسنامه بگیری میوفته اونور سال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.