۸ پاسخ

منم دخترم ب دنیا بیاد. دخترم میشه ۳سال ۹ماه

منم پسرم دنیا بیاد دخترم ۲سال و ۴ ماهش میشه . قطعا سخته ... و نمیدونم قراره از پسش بربیام یا نه.‌‌
فقط از خدا میخوام صبر و اعصابش رو بهم بده 😄

من دخترم یه سال نیم شه دختر دیگم ۹ روز شه جون دومی هر لحظه در خطره

منم بچم دنیا بیاد داداشش میش ۴ سال و یک ماهش
قطعا یک سری سختی ها داره دیگ بستگی ب نوع مدیریت مادر و پدر داره ک اون سختیا کمتر بشه یا بیشتر

من بچه بزرگم ۳سال و ده ماهشه بد نیست الانش یکم سخته ولی آینده برا هر دو شون خیلی شیرینه با هم دوست میشن

مسئولیتش بیشتره دیگه نگهداری از دوتا بچه گاهی طاقت فرسا میشه ولی چون میگذرد غمی نیست☹️

حتما سخته عزیزم
ولی منی که بعد۱۰ سال دوباره باردار شدم سخت تره
میگم کاش ۲تاپشت سرهم میاوردم راحت تر بور

سختیش مدیریت رفتار بین دو تا بچه ست.
وگرنه شب بیداری و شیردهی و نفخ و اینا رو چون تجربه دارین، سخت نیست.

سوال های مرتبط

مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 هفته سی‌وسوم بارداری