۹ پاسخ

یکم زود شروع نگردی برای لیدی میل؟

من کاکائوی میخورم طعمش بهتره با اب یا شیر البته با شیر اهنش جذب نمیشه سعی کن با اب بخوری

منم دکترم داده طعم موزی با اب قاطی میکنم خیلی بد مزه هست

من با تجویز پزشک میخورم با آب ولرم قاطی میکنم دوپیمانه میخورم با طعم موزی

سر بچه اولم کاکائویی شوهرم گرفته بود قابل تحمل بود ولی وزن خوب گرفت بچم

فک کنم میتونی بریزی توی شیر وبخوری،،، البته منم گرفتم گفتم ازحالا هفتی یباربخورم یا 2بار،،،چون انامالی وزن بچم 190 بود

الان هفتت پایینه چرا باید لیدی میل بخوری؟

من شنیدم خوشمزه اس طعم دارش بخر من وانیل یا کاکائویی میخرم با شیر یا اب قاطی کنپ

سر خود نخور اصلا خوب نیست. باید دکترت بنویسه

سوال های مرتبط

مامان قند عسلم مامان قند عسلم ۶ ماهگی
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان nora💗 مامان nora💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری