یکم زود شروع نگردی برای لیدی میل؟
من کاکائوی میخورم طعمش بهتره با اب یا شیر البته با شیر اهنش جذب نمیشه سعی کن با اب بخوری
منم دکترم داده طعم موزی با اب قاطی میکنم خیلی بد مزه هست
من با تجویز پزشک میخورم با آب ولرم قاطی میکنم دوپیمانه میخورم با طعم موزی
سر بچه اولم کاکائویی شوهرم گرفته بود قابل تحمل بود ولی وزن خوب گرفت بچم
فک کنم میتونی بریزی توی شیر وبخوری،،، البته منم گرفتم گفتم ازحالا هفتی یباربخورم یا 2بار،،،چون انامالی وزن بچم 190 بود
الان هفتت پایینه چرا باید لیدی میل بخوری؟
من شنیدم خوشمزه اس طعم دارش بخر من وانیل یا کاکائویی میخرم با شیر یا اب قاطی کنپ
سر خود نخور اصلا خوب نیست. باید دکترت بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.