عزیزم تیرویید تو بارداری کلا هستش اصلا نگران نباش مال من ۷خورده ای بود داروخوردم اومد رو۳هنوزم دارم روزی یدونه لوتیوون ۵۰میخورم شماام داروتوبخور میاد پایین
عزیزم منم تیروئید دارم الان هردو ماه ازمایش میدم و دارومو لووتیروکسین 100 روزهای زوج و جمعه ها میخورم
امروزم جواب تی اس اچ ام 2بود
منم ویزیت انلاین پیش متخصص غدد میشم
حتما یه دکتر تخصص غدد خوب برو
عزیزم باید دکتر غدد براتون دوز رو تعیین کنه سرخود قرصی رو زیادو کم نکنید
تیروئید تخصصیه چرا خودتو نگران میکنی برو پیش دکترت یا دکتر غدد بزار اون جوابتو ببینه
هنوز بالاست عددش عزیزم
یکم بالاست.قرصت رو ادامه بده
احتمالا بکنش روزی یه صد دیگه کلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.