۷ پاسخ

دختر منم همینه
با اینکه همه جا بردمش
اما کلا بد قلق و نق نقوعه
حتی حرف زدن عادی شم با نق و گریه ست
مدلشه کلا

دختر منم همینه واقعا خسته شدم همش گریه تنبیه ش کردم جای نبرمش

ارتباط ش با بچه ها چطوره؟ حموم رفتنش؟ ناخن گرفتنش؟ واکنشش به صداها بو لمس چیه؟

بخاطر سنشه پسر منم‌میرفتیم بازار سرپوشیده انقد داد میزد میگف بریم بیرون ماشین باشه ازوجای سربسته خوششون‌نمیاد

بچه منم اینجوریه خونه رو فقط دوست دارم منم اینجوریم فقط دوست دارم خونه باشم هیجا دوست ندارم برم تازه امسال باهاش دارم کنار میام که بیرون خوبه کار داریم اینا داره کنار میاد خوب میشه تو سنی هست که لج میکنه باهاش کنار بیا باهاش حرف بزن لج نکن باهاش من خودم یکی باهام لج می‌کنه بدتر میکنم نمیرم چه برسه اون بچه

ببر پارک اینا اجتماعی بشه خانه بازی چیزی بتونه از مردم نترسه یه مدت بچه های منم همین بود اونقدر بیرون بردم عادت کرد

خوب دلیلش چیه

سوال های مرتبط