۵ پاسخ

2 ماه درگیر اعتصابشم
تو خواب بهتر میخوره
تو بیداری بعد 4 ساعت بزور 60 تا میخورونم بهش

بچه من از 2ماهگی اعتصاب کرد،هنوز درست نشده فقط تو خواب میخوره

بچه من،از دوماهگی تا الان
به زورمیدمش با قاشق یا قطره چکون اونم توخاب😂

وای توروخدا اعتصاب دیگه چیه
من بچه اولم اینقد شیرمیخورد و تپل مپل
حالا دخترم با ادا و اصول شیرمیخوره اعتصابم کنه ک دیگه هیچی😵‍💫

توخواب
تو راه رفتن
تو ماشین 😂🤦🏻‍♀️😭

سوال های مرتبط

مامان ابرا ❤️آیلا مامان ابرا ❤️آیلا ۴ ماهگی
مامان دو قندعسل🍯🧸🌈 مامان دو قندعسل🍯🧸🌈 ۲ سالگی