مامانا تو آنومالی وزن نی نی ۲۳۸ خوبه؟ ۵۷ از ۱۰۰

۴ پاسخ

اره عالی
پسر منم تو ۲۰ هفته ۲ روز ۳۶۰ گرم بود گفتن خوبه

دخمل من ۱۸هفته۴روز۲۴۰بود دکتر گفت خوبع فعلا وزن جنین خیلی مهم نی چیز های دیگه برسی کردگفت خوبع وزنش ۳۰*۳۲هفته به بعد اگه کم باشه مکمل چیزهای دیگه میدن

اره‌ گلم خوبه ..چند هفته بودی رفتی ؟من ۱۸هفته و یک روز ۲۳۰گرم بود گفت خوبه

اره پسر من ۲۱۰ بود البته ۱۸ هفته و ۲ روز

سوال های مرتبط

مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هایلین 💕🎀 مامان هایلین 💕🎀 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری