۵ پاسخ

من هنوزم گاهی موقع نشست و برخاست درد دارم

عزیزم میشه بگی چی تو ساکت بیمارستان گذاشتی بردی من یادمه رفته
سر پسرمم سزارین شدم اما یادم نیس چند روز دیک وقت عمل دارم 🌸

منم یه طرفش انگار به کشع تیر می‌کشه مخصوصا وقتی خیلی تحرک دارن

اوووو عزیزم ۱ ماه کامل طول میکشه خوب بشی دردا

شما ها پیاده روی دارین ؟
چند دقیقه در روز مثلا؟

سوال های مرتبط