۱۲ پاسخ

دیگه دادی رفته الان سوال بپرسی دردی دوا نمیکنه😂

.....

تصویر

ای خدا چرا اصلا همچین چیزای رو خودتون میخورید کاش نتم وصل بود برات مطالب رو میزاشتم کلی مشکل هورمونی ایجاد میکنه

تصویر

خیلی خیلی مضره
دیگه نده خواهشا

تویی کره به بچه هاشون میدن کنارش تخم مرغ آب‌پز کلم بروکلی و کباب تاب بزار ک خاصیت داشته باشه

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ حالا که دادی دیگه
دیگه نده ولی معلوم نیست با چی درست میشه

دیگ دادی دیگ🤭

نه نودل خیلی بده اصلا ارزش غذایی نداره و مضر هست

یه بار و مقدار کم اشکال نداره ..‌. بعضی وقتا بچه ها گریه میکنن مجبوری یه مقدار بدی الان بزرگ شدن و فهمیده تر به راحتی گول نمیخورن ...

خوبه اما ارزش غذایی نداره برا تفریح گه گاهی بدی خوبه به عنوان غذای کامل مقوی نباید بهش نگا کنی

ندی بهتره چون ارزش غذایی نداره هیچ نگه دارنده هم داره

خیلی مضره

سوال های مرتبط