۷ پاسخ

وقتی ایودی بزاری دیگه جلوگیری نمیخوادباهیچ چیزی ولی بعضی ها محض اطمینان بازم جلوگیری میکنن بدن ها. باهم فرق داره به بعضی ها میوفته به بعضی ها نه

نه دیگه لازم نیست جلوگیری کنید همون ایودی اوکی

من تخت کناریم تو بیمارستان زایمان کرده بود خانم بزرگی بود تقریبا بچه سومیش بود با ایودی باردار شده بود مطمعن نیس

من نزدیک یک ساله گذاشتم مسی آمریکایی، خونریزی پریودیم زیاد شده و یکمم دردای پریودیم بیشتر شده، اکثر وقتا لکه بینی دارم، موقع رابطه جلوگیری طبیعی داریم باز، در کل بد نیس چون باز ۹۸ درصد جلوگیری میکنه ولی بدیش اینه خونریزی پزیودی خیلی زیاد میشه مخصوصا ۴ ماهه اول در حدی زیاد بود ک سه روز اول پریودیم هیچ جا نمیتونستم برم یکسره باید نوار عوض میکردم.احساس میکنم کم خون شدم شوهرم میگه برو درش بیار ولی من نمیخوام چون اصلا نمیخوام ناخواسته باردار بشم.

منم میخام بزارم بعد عید

من دارم راضیم تاالان که برام خوب بوده بدون دردسر فقط چندماه اول یکم پریودیات سنگین میشه من الان خوب شدم دیگ نرمال نرمال

منم خیلی دوس دارم بزارم چه جوری میزارن😣

سوال های مرتبط