نه عزیزم بده ، بعدها خیلی اذیتت می کنه تو خوردن ، بد غذا میشه و دائم باید دنبالش باشی . پوره سیب زمینی ، هویج ، کلم بروکلی، کدو حلوایی ، سوپ ، حلیم ، بده که بعدا عاصیت میکنه . سعی کن جلوش بذاری خودشم اشتیاق پیدا کنه به خوردن
بچتون متولد برج چنده؟
دخترمن تو این سن هیچییییی نمیخورد
عیبی نداره بزار شیر بخوره تا یکسال الویت باشیره
غذا ببین چی دوست داره همونو بده حتی تکراری
استرس این روزا همه داریم به خودت وارد نکن
قشنگ شیر میخوره بزار بخوره
۱۸۰ تا باید بخوره
در روز الان باید ۴ـ۵ بار بخوره
سوپ و فرنی
دیگه باید کم کم غذای سفره بدی ولی ادویه و نمک خیلی کم بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.