من چهارشنبه میرم تویی ۲۸ هفته میرم سنو رشد بایه ۳۴ هفته بعد تو چرا نرفتی؟
منم هنوز نرفتم دکترم گفت انومالی مشکلی نداره هشت ماهگی برو
سونو رشد باید بری ک بهتره هفته های ۳۱،۳۲ بری
برا منم این هفته سه شنبه نوبت داد
یدونه باید از ۲۸ تا ۳۰ بری
یدونم ۳۲ تا ۳۴ و۵
تا ۳۴ هفته وقت داری سونو رشته جنینه
بستگی داره دکترت چه هفته ای برات سونو بنویسه من 30 هفته تمام رفتم
بعدیشم گفت بعد عید
باید بریدیگه الان یه ۲۸هفته با ۳۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.