چی کنده بچمو اخه که این همه باد کرده 🥺

تصویر
۸ پاسخ

خود من یبار عنکبوت نیشم زد دستم انقد ورم کرده زیاااد.. کالاندولا زدم ورمش خوابید

کک نیست
ما رفتیم روستا پسرم همینجوری شد امروز کک رو گرفتم😂

وابستگی بچه به مادر که از ۹ ماهگی شروع شده و الان یک سالشه و‌خیلی میچسبه.تجربشو دارید؟کی بهتر میشه.؟چیکار باید کرد؟؟

انگاری مثل نیش کک هست...

کالامین بزن ورمش و خارشش میخابه

حساسیت نی؟

الان جایی که باد انگار کهیر زده
اون حالتی شده

قرمزیش 💔💔

تصویر

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی