خود من یبار عنکبوت نیشم زد دستم انقد ورم کرده زیاااد.. کالاندولا زدم ورمش خوابید
کک نیست
ما رفتیم روستا پسرم همینجوری شد امروز کک رو گرفتم😂
وابستگی بچه به مادر که از ۹ ماهگی شروع شده و الان یک سالشه وخیلی میچسبه.تجربشو دارید؟کی بهتر میشه.؟چیکار باید کرد؟؟
انگاری مثل نیش کک هست...
کالامین بزن ورمش و خارشش میخابه
حساسیت نی؟
الان جایی که باد انگار کهیر زده
اون حالتی شده
قرمزیش 💔💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.