از ۲۸ هفته باید بشمری و مهمه
مهم اینه حرکتشو حس میکنی حالا چ کم چ زیاد
از ۲۸ هفته باید حرکات رو بشماری
خوبه کم کم زیاد میشه
طبیعی عس
اره خوبه هی بگذرع بیشتر میشه
اولشه طبیعیه هفتت بره بالاتر بیشتر میشه
عه پس چرا از من از همون روز اولی ک حس کردم بیشتر بود
من هیچی حس نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.