سلام مامانا روزی دوسه بار تکوناشو حس میکنم کمه یا اوکیه؟

۸ پاسخ

از ۲۸ هفته باید بشمری و مهمه

مهم اینه حرکتشو حس می‌کنی حالا چ کم چ زیاد
از ۲۸ هفته باید حرکات رو بشماری

خوبه کم کم زیاد میشه

طبیعی عس

اره خوبه هی بگذرع بیشتر میشه

ا‌ولشه طبیعیه هفتت بره بالاتر بیشتر میشه

عه پس چرا از من از همون روز اولی ک حس کردم بیشتر بود

من هیچی حس نمیکنم

سوال های مرتبط