سلام
خانوما چن هفتگی باید رف سنوی تشکیل قلب

۷ پاسخ

۸هفته بری بهتره

بارداری دومته؟

من وقت دخترم حامله بودم ۷هفته رفتم تشکیل شده بود😍🥹

۸ هفتگی

8هفته

بهتره بعد ۸ هفته برید تا قلبش تشکیل بشه

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان آرادوآروینا💙💝 مامان آرادوآروینا💙💝 ۶ ماهگی