بستگی به سن بچه داره
دختر من ۱۲ بود گذاشتم دستگاه
زرد زرد شده بود
اصلا خطر ناک نیس بالای۱۳فقط باید دستگاه اجاره کنی یشب دوشب
۱۳به بالا تازه اونم تو خونخ دستگاه بگیری میاره پایین ۵ روز تو دستگاه بزار
اگر ۱۷ ۱۸ هست ببر توی دستگاهای بیمارستان زودتر خوب میشه زودتر میاره پایین زردی
دختر من بخاطر تداخل خونی که با من داشت من منفی بودم اون مثبت تا ۳ ماهگی زردی داشت نگران نباش اصلا چیزی نیست
۱۱ ۱۲ که باشه میره بالا کم کم
مال من ۲۳ شده بود ۲۵ دیگ تشنج میاره فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.