۶ پاسخ

منم تا یکم سرپا بمونم موقع ظرف شستن و اینا خیلی زود درد میگیره🥲

منممم🥲🥲

من بیهوشی بودم اما بازهم کمر درد شدید داشتم اما بعد یک ماه خوب شدم

اره مال منم درد میگیره

تازه من دوبار برام شد چون ۱۸هفتگی هم سرکلاژ شدم با بی حسی

منم خیلی کمر درد گرفتم

سوال های مرتبط